شرح خبر
هدف CRM با توجه به نوع کسب و کار چیست ؟
چه کسانی به CRM نیاز دارند؟
هر شرکتی که خواهان ارتباط با مشتریان خود است می‌تواند از CRM بهره‌مند شود. اما پاسخ دقیق تر: دو گروه از شرکت‌ها وجود دارند که نیاز دارند دقیقا بدانند CRM چیست و استفاده از آن چه مزایایی برای کسب و کار آنها دارد
1401/04/14 14:23*آرشیو*

   شرکت های B2C
شرکت‌های مدل تجارت با مشتریان (B2C) (مانند جواهر فروشی‌ها، خدمات منزل، بنگاه‌های معاملات املاک)؛ در چشم انداز مدل تجارت با مشتریان، رضایت و وفاداری مشتری تمام دارایی کسب و کار است. CRM به کسب و کارها کمک می‌کند تا فراتر از رقبای خود ظاهر شده و همچنان در بازار باقی بمانند. پیگیری نرخ بازدید از وب سایت، ذخیره اطلاعات مشتری، شناسایی سرنخ‌ها، ارسال ایمیل و برقراری تماس تلفنی تنها برخی از متغیرهایی هستند که در یک سیستم CRM برای مدل تجارت با مشتریان در نظر گرفته می‌شوند. شرکت های B2C باید بدانند CRM چیست و ابزارهای CRM را به طور کامل بشناسند.
شرکت های B2B
شرکت‌های مدل تجارت به تجارت (B2B) که نیاز به تولید سرنخ‌ و مشتریان در طول دوره‌های فروش طولانی و همچنین مشاهده اطلاعات به روز رسانی شده در مورد آن‌ها دارند (مانند شرکت‌های نرم افزاری و موسسات کاریابی و استخدامی). اگر یک کسب و کار مبتنی بر خدمات نرم افزاری هستید، روزانه با خرده فروشان، شرکا و کسب و کارهای مختلف در تعامل هستید؛ چه ثبت نام‌ها را دنبال کنید، اشتراک‌ها را مدیریت کنید و یا نمونه کارها را برای قراردادهای خود آماده کنید، CRM می‌تواند به شما کمک کند تمام این اطلاعات را یکجا در اختیار داشته باشید و به آن‌ها رسیدگی کنید.

 

نظرات
نام :
ایمیل :
کشور
شهر :
متن :